loading...
پایگاه مقاومت بصیر مدرسه نمونه دولتی حسینیان
جانشین واحد بازدید : 4 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

دیدار گودرزی با پیشکسوتان پرسپولیس

وزیر ورزش شکایتش از دایی را پس گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت: خودم از خانواده ورزش هستم و هیچ وقت راضی نمی شوم که ذره ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه ای وارد شود.

به گزارش گروه ورزشی "خبرگزاری دانشجو"، محمود گودرزی عصر امروز با جمعی از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دیدار کرد.

 

گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال گفت : دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود در سایر عرصه ها هم ورزش رشد خواهد کرد .

 

در این نشست که با حضور علی پروین ، حسین کلانی ، جعفر کاشانی ، حسین هدایتی، و سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش نیز مطرح شد و حاضران خواستار گذشت وزیر ورزش از شکایت خود برای رفع کدورتها و حفظ ارزشها و احترام جامعه ورزش شدند .

 

محمود گودرزی با تایید نظر آنها گفت : خودم از خانواده ورزش هستم و هیچ وقت راضی نمی شوم که ذره ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه ای وارد شود .

 

وزیر ورزش افزود : به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند.

 

گودرزی گفت : نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم ها و چارچوب های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان ، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است .

 

وزیر ورزش و جوانان افرود : من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام این وب سایت توسط واحد مقاومت بسیج مدرسه نمونه دولتی حسینیان تهیه وتنظیم شده است امیدوارم لحظات خوبی دراین وب سایت داشته باشید جهت تعجیل درامر فرج امام زمان (عج) صلوات.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 267
  • بازدید کلی : 2,668
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی اوقات شرعیمهدویت امام زمان (عج)
    دعای عظم البلا
    دعای فرج