loading...
پایگاه مقاومت بصیر مدرسه نمونه دولتی حسینیان
جانشین واحد بازدید : 3 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
توفیقی یکی از کارگزاران فتنه است / ماجرای خواب دیدن شهید بهشتی پس از حادثه هفتم تیر
امام جمعه مشهد با اشاره به وضعیت کابینه روحانی گفت: همین آقایی را که در رأس دانشگاه گذاشته اند، این خود یکی از کارگزاران فتنه بوده است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از خرم آباد، آیت الله علم الهدی یک شنبه 24 شهریور در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت دانشگاه لرستان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با بیان اینکه آمده اند و تحریم های ورزشی را از ما برداشته اند گفت: این در حالی است که ما با تحریم های بانکی و ارزی مواجه هستیم با این حال برداشتن تحریم های ورزشی درست مانند این است که به یک بچه پفک نمکی بدهی.

 

آیت الله علم الهدی گفت: آقای جلیلی به خود من گفتند بعد از اینکه آمریکایی ها قرارداد تهران با حضور روسای جمهور برزیل و ترکیه مبنی بر تعویض اورانیوم غنی شده 3 درصد و 20 درصد را نپذیرفتند ما به آنها گفتیم خودمان اورانیوم 20 درصد می سازیم، آنان ما را مسخره کردند و گفتند فکر می کنید غنی سازی 20 درصد به این آسانی است؟ دکتر جلیلی سپس گفتند من گزارش را خدمت مقام معظم رهبری بردم و به ایشان عرض کردم آنها ادعای غنی سازی 20 درصد ما را مسخره کردند. بعد از این قضیه قبل از شروع مذاکرات بعدی ما توانستیم به غنی سازی 20 درصد دست پیدا کنیم و در جلسه بعدی آنها مانند گچ سفید شده بودند و این فناوری به خاطر ابتکارات شهید شهریاری بود.

 

وی با بیان اینکه اگر به من بگویند این 50 سال طلبگی را بده به اندازه ی یک صدم آنچه شهید شهریاری انجام داده بگیر من راضی هستم افزود: کسانی مانند دکتر شهریاری در دانشگاه ها هستند که امثال من به وجودشان حسرت می خورم.

 

عضو خبرگان رهبری گفت: همسایگان شهید شهریاری تعریف می کردند که ایشان همیشه یک ساعت قبل از اذان صبح در مسجد بود و تهجد شبش قطع نمی شد با این حال غنی سازی 20 درصد از ابتکارات ایشان بود.

 

آیت الله علم الهدی در ادامه با بیان اینکه در بعد سیاست داخلی علم رغم شعار دولت مبنی بر اعتدال اما قریب به اتفاق وزرا یا از اصلاح طلبان یا از کارگزاران هستند خاطرنشان کرد: حتی در سطح معاونان هم از افراد از بین اصلاح طلبان انتخاب شده اند و وزیر کشور هم که خود اصولگراست معاونش را از بین اصلاح طلبان گذاشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه کشور دارد می افتد دست اقایانی که فتنه را بر پا کردند و همین ها کارگزاران فتنه بودند که دارند در این مملکت همه کاره می شوند توضیح داد: این عملکرد خلاف شعار اعتدال گرایی است اما اگر مردم و جریان ارزشی بیاید و پای کار بماند می تواند جلوی کارهای آنها را بگیرد.

 

امام جمعه مشهد گفت: مخصوصا همین آقایی را که در رأس دانشگاه گذاشته اند، این خود یکی از کارگزاران فتنه بوده است، سخنرانی اش در فتنه موجود است. خود آقای خاتمی در یکی از سخنرانی ها گفته است آقای روحانی باید به هر قیمتی که شده است برای آقای توفیقی از مجلس رأی اعتماد بگیرد، اگر آقای توفیقی از مجلس رأی اعتماد نگیرد ما راهی برای ورود به سیاست نداریم.

 

آیت الله علم الهدی بیان داشت: راه این ها این است که توسط آقای توفیقی روسای دانشگاه ها، دانشکده ها و گروه ها را تغییر بدهند و از یک طرف جریان ها و گروه های دانشجویی را راه بیندازد و بفرستند وسط عرصه. این راهشان برای ورود به عرصه سیاست است. لذا این ها گفته بودند ما هیچ چیز نمی خواهیم فقط دانشگاه را به ما بسپارید.

 

وی افزود: نیروهای مذهبی دانشگاه باید آرمان گرا باشند و بر آرمان ها تکیه کنند، مصلحت اندیشی در بسیج نباید باشد، مصلحت اندیشی مخصوص مدیران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: یک روزی در کشور فتنه شد و کسانی مقابل این فتنه ماندند و موضع گرفتند، هر روز شرایط کشور ممکن است تغییر پیدا کند اصلا ممکن است شرایطی پیش بیاید که همان فتنه گران کسانی را که با فتنه مقابله کردند را اعدام کنند یا به عنوان آدم های ضد ارزش در جامعه جا بیاندازند، مهم این است که انسان در آن شرایط در موضع خود بایستد و بلافاصله رنگ عوض نکند.

 

آیت الله علم الهدی افزود: به ما می گویند افراطی که ما خیلی از حرف هایی را که باید بزنیم نگوییم، اتفاقا ما باید روی همین بایستیم. بنده بارها گفته ام شما به من فحش می دهید که این حرف ها را نزنم، خوب شما فحش تان را بدهید، من حرف خودم را می زنم.

 

وی بیان داشت: این ها کارشان عملیات روانی است یک ارزش را برای خودشان درست می کنند و آن را ترویج می کنند و می خواهند که ما مخالف این صحبت نکنیم.

 

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد ما را متوقف کند لذا مهم این است که ما سوژه عملیات روانی نشویم گفت: اگر حرفی می زنم وحشتی ندارم که حرفم را همه بفهمند، آدم حرفی می زند که مردم بشنوند، چه بهتر حرفی که ما می زنیم در جمع محدود شما توسعه پیدا کند و یک جمع نامحدودی حرف ما را بشنوند.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: آن زمانی که جریان هفت تیر اتفاق افتاد شهید بهشتی را خواب دیدم و در عالم رویا از ایشان سوال کردم شما با همه 72 نفری که همراهتان شهید شدند همه یک جا هستید؟ ایشان فرمودند نه اینجوری نیست بعضی ها از ما جلوتر رفتند و بعضی هنوز به ما نرسیده اند به خاطر اینکه بعضی ها شهادتشان شهادت ارادی بود و بعضی ها شهادتشان شهادت قهری بود؛ لذا ممکن است یک جا بمبی منجر شود و یک صهیونیستی هم بمیرد اینکه فایده ندارد.

 

وی با بیان اینکه انسان بایستی مسیر مبارزه را با قاطعیت ادامه دهد و شهادت اگر ارزش دارد به خاطر همین قاطعیت است ادامه داد: ما تابع دستور امیرالمومنین (ع) هستیم که وقتی جنگ صفین شروع شد در خطبه ای فرمودند: سرت را به خدا بسپار.

 

عضو خبرگان رهبری گفت: خیلی ها بودند که در میدان جنگ حضور داشتند ولی شهید نشدند اما بعد از جنگ وجودشان آنقدر اثر داشته که به اندازه صد نفر که شهید می شدند کارهایشان برکت داشته است، مثل مقام معظم رهبری که اگر در روز ششم تیر در انفجار مسجد ابوذر مجروح نمی شدند در جمع شهدای هفت تیر حضور داشتند با این حال آثار و برکات مقام معظم رهبری در این بیست و چند سال اصلا با آن شهادت قابل مقایسه است ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام این وب سایت توسط واحد مقاومت بسیج مدرسه نمونه دولتی حسینیان تهیه وتنظیم شده است امیدوارم لحظات خوبی دراین وب سایت داشته باشید جهت تعجیل درامر فرج امام زمان (عج) صلوات.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 2,728
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی اوقات شرعیمهدویت امام زمان (عج)
    دعای عظم البلا
    دعای فرج